2016年9月15日 星期四

分手紀念 AUPU 奧普

在海嘯時可以與你相遇,是我人生中一個新的開始,你盡全力給我支持,使我能有信心踏上自由之路❗

多謝你,令我堅信這條路可以多美好❗

唯一的10倍股。

希望再遇見你時已是百億市值。



傷心完就要從新開始,需要執倉。

會改變選股種類同比重,之前太注重高股息率,需要修改。但一定會保留防守性,現金流要keep住7萬元左右為基礎。

希望未來7個月內可以基本完成。

從新摸索希望用5年時間睇到有成效。
但最重要都是要注意保本。
增強資產組合。

6 則留言:

  1. 師兄,
    讚! 10倍股,好勁呀!
    怪不得你說一生人只要做對12次交易就足够了:D
    中秋節快樂!
    寫多些啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜當時只有第一注有這倍數。
      中秋節快樂

      刪除
  2. 已經好厲害,不要貪婪。
    快D發掘下一隻啦。

    回覆刪除
  3. 我曾經都有佢,可惜唔知它的好,被震走左
    我都有同一諗法,現金流保到6-7k一個月,其它股就唔一定要揀高息股

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都走左d之後就追5返.....
      係呀,每天有2嚿水用就不怕餓死:)

      刪除