2020年12月5日 星期六

紀錄係用嚟破

今年真係大開眼界,滙豐彈弓手。美股熔斷再熔斷,期油負數,螞蟻煞停,美國選總統……美股又GOGOGO,真係估你唔到。


而今年自己都有一樣突破就係收股息創新高。
現時講收息股真係有啲心虛。因為新經濟股表現得超強。
不過自我感覺良好。因為這個股票倉已經有5、6年沒有注入新資金,靠企業派息同股票轉換來增加現金流,睇住股票倉慢慢成長,所以值得記錄一下。

但暫時有部分係賺息蝕價。點都好總算收回部分成本。可以降低成本同有現金流入總算係好事又可以再入貨增加股數。

明年目標都係只得一個→增加股票數量。

4 則留言:

  1. 犀利呀,今年咁既環境股息都可創新高
    你個倉經過多年,已經處於收成期啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 3月時開始換入部分高息股,到今天都仍然繼續,不過想升嗰啲唔升...想跌嗰啲唔跌...未能大手換入,真係要好有耐性慢慢累積.儲下儲下就見成效.

      刪除
  2. Hi,

    Good day to you, i found your blog and would like to exchange blog link with you to generate traffic for you and me, kindly revert email if you keen.

    my blog URL
    www.vitamincash.com.my

    thanks
    Jim

    回覆刪除
  3. hello Free
    早期我的blog有改過setting
    麻煩可不可以在你的網誌清單,幇我的blog名稱改 : Duncan 新價值投資?
    謝謝你先 :-)

    回覆刪除